27.08.2009

The cemetery

Friedhof ... graveyard

Several years ago my family bought a family grave. Thus we now know wher to go in order to visit my grandfather. On my way through Freiberg's large cemetery - which is already quite old - I found so many details and views I need to show you. It has a very calm and rested atmosphere! As banal as it sounds: I like our cemetery. Furthermore I have many childhood memories when I went to other graves with my grandparents on their daily walk around the city wall.

Friedhof ... graveyard

Vor einigen Jahren bereits hat meine Familie ein Familiengrab gekauft. So wissen wir alle wo wir meinen Opa besuchen können. Auf meinem Weg durch Freibergs Friedhof - welcher schon ziemlich alt ist - bin ich auf viele Details und Blicke gestoßen, die ich Euch gern zeigen möchte. Man hat sobald man durch die Tore tritt ein wirklich ruhiges und ruhendes Gefühl. So banal es klingt: ich mag unseren Friedhof. Außerdem verbinde ich damit noch viele alte Erinnerungen, als ich mit meinen Großeltern früher alte Gräber besucht habe/besuchen musste ;-).

Friedhof ... graveyard

Friedhof ... graveyard

Friedhof ... graveyard

Friedhof ... graveyard

Friedhof ... graveyard

Friedhof ... graveyard

Friedhof ... graveyard

0 Kommentare: